Mijn (laatste) flame gloeilamp van 100Watt heeft het begeven. Welke lamp is te koop, die hetzelfde effect geeft en ook dimbaar is?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb op internet al gezocht, maar ik kan geen recente omrekenlijst vinden.
Ook bij de plaatselijke winkel konden ze mij het niet duidelijk maken.

Toegevoegd na 10 minuten:
ben dus op zoek naar een `Spaarlamp`.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

hier zijn er nog een aantal gewone flame lampen te koop:
standaardlamp flame 100W grote fitting E27:
http://www.gloeilampgoedkoop.nl/standaardlamp-flame-100w-grote-fitting-e27.html

Toegevoegd na 57 seconden:
In de spaarlamp versie niets gevonden.
fremar