Een chrysant
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo te zien aan de bladeren klopt dat niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry hoor iHave, maar het is geen chrysant maar wel een dahlia zoals Z512099 zegt.
ik ga ook voor de Chrysant, de Anastasia Pluischrysant
https://www.google.nl/search?q=Anastasia-pluis-chrysant&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=oeUtVN6wNYm_PMb9gZAJ&ved=0CAgQ_AUoAQ#tbm=isch&q=Anastasia-pluischrysant&spell=1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is pertinent geen chrysant.
Het blad is niet het blad van een chrysant maar wel van een dahlia.
Dit is een dahlia zoals iemand reeds gezegd had maar wiens antwoord hier is verdwenen.
Voor diegenen die nu gaan roepen dat het niet kan: vergroot de foto eens en bekijk het blad maar eens goed.