We hebben s morgens steeds wespen in huis. wat te doen?

Gisterochtend zaten er 2 wespen. Alles open gezet waren ze s middags weer weg. Nu vanmorgen bleken ze er ineens weer te zitten. 3 stuks dit keer en vrij agressief. We hadden een klein raampje open staan deze zit nu dicht. Wat kunnen we verder doen om te voorkomen dat ze steeds naar binnen komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het er veel blijken te zijn zou je op zoek kunnen gaan naar het nest blijft het bij dit stel zou je ze kunnen vangen met een wespenvanger.. Deze kan je overigens vrij gemakkelijk zelf maken door een plasticfles doormidden te snijden, de bovenste helft omdraaien en met de smalle kant in het onderste deel te zetten, in het onderste deel doe je pure ranja. http://huis-en-tuin.infonu.nl/doe-het-zelf/100680-wespenvanger-maken.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hor bij de ijzerhandel? dan krijg je zulk stevig gaas dat de mazen te groot zijn en wespen er doorheen kunnen. Gewoon vliegengaas bij de Action/ Wibra, Gamma, Cranenbroek Xenos of zo'n winkel

Antwoorden (1)

Wat echt heel erg goed werkt, neem een frisdrank fles (colafles is denk ik het beste), snij de hals eraf op de plek waar de fles dunner wordt, op zo'n manier dat het afgesneden stuk ondersteboven in de fles past, dit kan je dan vast tapen, vervolgens gooi je er een goede laag, zo zoet mogelijke limonadesiroop in. De wespen zijn dol op zoetigheid en zullen vanzelf de fles in gaan waar ze dus niet meer uitkomen, dan ben je er geheid vanaf!