Wcd of afgedopte leidingen voor in badkamer?

Vanwege koophuis moet ik dingen uitkiezen voor in me huis. Maar aannemer vraagt nu :
U heeft gekozen voor een wcd voor een toekomstige elektrische radiator in uw badkamer deze kunnen we ook uitvoeren in afgedopte leidingen aangesloten op de stadsverwarming voor dezelfde prijs.

Wat is beter?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Stadsverwarming heeft meer voordelen: -goedkoper (hoewel soms te duur) -fijner warmte -veiliger (hoewel minimaal verschil tegenwoordig) -kleinere kans op storingen. Elektrisch kan goedkoper zijn als je gebruik maakt van een straalkachel en die alleen gebruikt als nodig, maar omdat de badkamer dan meestal koud is, is er een grotere kans op vocht en daarmee schimmel problemen.

Het eerste is een elektrische verwarming. Het tweede CV met warm water. Warm water heeft de voorkeur in ecologisch opzicht. Bij elektriciteit gaat 70% energie verloren in de centrale. Ik zou dus gaan voor de stadsverwarming.

Stads verwarming. Elektrische verwarming is altijd duurder dus in efficiënt . Er zijn ook nadelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100