Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

3 buren hebben recht van overpad door mijn poort, dit is vastgelegd.Kan ik dit recht afkopen bij hun??

Er is een alternatieve route

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hebben die buren een andere mogelijkheid om bv met hun vuilnis, fietsen enz. bij de straat te komen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat staat er toch Tjidske? Het was laatst bij de rijdende rechter, het gaat je wel wat geld kosten maar als jullie het er mee eens zijn kan het. Je moet het natuurlijk wel heel goed vastleggen voor als er andere buren komen ivm een verhuizing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is veel geld?
Als er een goed alternatief is, is er geen reden voor de buren om er enorme bedragen voor te willen hebben, behalve dan hebzucht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk@Jackd, dat er met veel geld bedoeld wordt dat dit notarieel moet worden vastleggen en dat zal niet goedkoop zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch maar eens rijdende rechter kijken Jack... het ging om best veel geld, weet het niet maar het is niet eens gelukt. Het alternatief was wel langer namelijk.Hoe meer geld je biedt hoe groter de kans dat het wel goed komt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
notaris kan in de papieren lopen,
maar met de huizenprijzen van tegenwoordig kan een recht van overpad soms veel geld (10.000-den) waard zijn. Rijdende rechter: domheid en hebzucht en vervelende mensen. (wel leuk om soms naar te kijken hoor)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat van die alternatieve route kwam er te staan na mijn reactie @Pelle
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mensen bedankt voor jullie reakties.....
ennuh.....@Tjidske niet jokken!!!! dat van die alternatieve route stond er meteen....
geeft hoor :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, anders had je dat gezien aan een melding dat er later iets is toegevoegd. Het verbaasde me al.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh dan heb ik alleen de vraag gelezen, had dat van die alternatieve route niet gelezen sorry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Tjidske geen enkel probleem......ik zie ook wel eens wat over het hoofd.\
groetjessssssssss

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja , ! Mogelijk wel . Wel alles goed regelen via notaris en kadaster. Kost je wel wat centjes . Je moet het goed blijvend regelen anders zitje over een paar jaar op tv :) en iedereen moet er mee eens zijn . Dus de huis eigenaren en de huidige bewoners en het alternatief moet redelijk zijnen blijvend let op plannen gemeente en of het alternatief geen ander overpad vereist . Succes .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks!!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing