weet iemand hoe deze oven werkt?

Ik woon al tijdje ergens anders en heb een oven in mijn keuken maar heb geen idee hoe die werkt kan iemand mij daar misschien bij helpen want ik wil hem heel graag gebruiken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien even een foto van dichterbij maken zodat de knoppen en de tekentjes zichtbaar zijn. Maar de meeste ovens werken simpel, met één knop zet je 'm op het juiste aantal graden en met een andere zet je 'm op de juiste stand (oven, grill enz) Misschien heb je n.og ergens een aan/uit knop. De tekentjes voor de ovenstanden zijn standaard en vind je wel op google
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ook kun je het merk en type nummer intypen op Google voor de gebruiksaanwijzing.
Ritsuka
9 jaar geleden
Doe de deur eens open, vaak staat merk en type op de zijkant van de deur.
Ritsuka
9 jaar geleden
De 4 grote knoppen links is voor gaspit, die met C is temperatuur en de rechtse is volgens mij grill

Antwoorden (1)

De grote knoppen: De vier links zijn voor de pitten. Er staat bij welke knop voor welke pit is, deze is wit ingekleurd.

Dan komt er een grote knop met C, het aantal graden om in te stellen

De meest rechtse grote knop lijkt om de juiste ovenstand in te stellen, maar ik kan daarvan helaas niet alle tekentjes erbij goed zien. Om deze tekentjes te zien, kijk even op: http://www.degrotekeukengids.be/nl/elektro-ovens-functies.php, daar staan de tekentjes en bijbehorende uitleg.

Tussen de vijfde en zesde grote knop zit de ontsteker voor het kookstel

De meest linkse, en kleine knopjes lijken de klok en de kookwekker.