Waar kun je nog van die retro vliegenstrips kopen waar huisvliegen aan vastplakken?

Ik dacht dat ze verboden waren, maar zag ze laatst bij iemand in huis hangen... Op websites van bouwmarkten etc. zie ik ze niet in het assortiment.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
7.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de drogisterij en supermarkt. Vliegenvangers heten ze, als ik het goed heb.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Action en Wibra hebben ze ook
Ivana
9 jaar geleden
Vliegenstrips: aeroxonstrips.

Het beste antwoord

Je hebt ze nog, van Vapona en Roxasect bijvoorbeeld.
Bij bol.com: http://www.bol.com/nl/p/roxasect-vliegenvanger/9200000005193985/
Bij drogisterij.net: http://www.drogisterij.net/huishoudelijk/ongedierte/vliegen/roxasect-vliegenvanger-4st-8711744003722

Toegevoegd na 1 minuut:
Op Appie.nl verkopen ze de Vapona vliegenvangers. Dus misschien verkopen ze ze ook wel bij de (grotere) Albert Heijnwinkels.
http://www.ah.nl/appie/producten/product/wi98800/vapona-vliegenvangers
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Action had ze niet meer! Kruidvat wel :-)

Andere antwoorden (3)

bijvoorbeeld www.vapona.nl (zonder reclame willen te maken)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zie nu dat je ze op die site zelf niet kunt bestellen, maar zoals hierboven al genoemd gewoon bij drogist of supermarkt te krijgen
Ik heb er een viertal weken nog gekocht bij Aveve, in de Aldi heb ik ze dit jaar ook nog in de aanbieding gezien. In het gardencenter van Brico heb ik ze zaterdag ook gezien.
Nu hoop ik maar dat je in België woont want anders kan het zijn dat je pech hebt.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verleden jaar heb ik stad en land afgelopen voor die vliegenvangers. Toen waren ze inderdaad verboden vanwege de gifstoffen. Tot mijn verrassing zag ik ze dit jaar weer bij de Action. Kennelijk is het verboden gif nu vervangen door een andere stof en mag de verkoop weer.