(Hoe) Kan ik een klacht indienen bij bPost ivm de kwaliteit van hun diensten?
Ik maak het nu al voor de tweede keer mee dat de pakketdienst van bPost mijn pakketje achterlaat zonder dat er iemand thuis is en de handtekening dus gewoon zelf zet. De eerste keer was ik gewoon thuis, maar de tweede keer was ik voor 2 weken op vakantie, het pakketje wa volgens de tracking geleverd toen ik 1 dag weg was. Moesten we geen huisdieren hebben, zou er 2 weken niemand zijn langs geweest om even te kijken en zou mijn pakketje 2 weken lang onbeschermt tegen diefstal en het weer aan m'n voordeur hebben gestaan. Het had geen enorme waarde, maar dat vind ik nog altijd geen reden om een pakket onbewaakd achter te laten.
Ik wil hier een klacht voor indienen bij de post omdat ik dit onaanvaardbaar vind, maar op de website van de post kan je enkel klachten over de staat waarin pakketje is verzonden/aangekomen en moet je de tracking code en de zender z'n adres en dergelijke ingeven, maar ik wil dus gewoon een klacht indienen over hun diensten, en niet over het pakketje zelf.
Weet iemand hoe je dit kan doen en of je dit wel kan doen? Ik heb al verschillende dingen geprobeerd op hun klachtenpagina, maar ik vind het maar niet!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.