(Hoe) Kan ik een klacht indienen bij bPost ivm de kwaliteit van hun diensten?

Ik maak het nu al voor de tweede keer mee dat de pakketdienst van bPost mijn pakketje achterlaat zonder dat er iemand thuis is en de handtekening dus gewoon zelf zet. De eerste keer was ik gewoon thuis, maar de tweede keer was ik voor 2 weken op vakantie, het pakketje wa volgens de tracking geleverd toen ik 1 dag weg was. Moesten we geen huisdieren hebben, zou er 2 weken niemand zijn langs geweest om even te kijken en zou mijn pakketje 2 weken lang onbeschermt tegen diefstal en het weer aan m'n voordeur hebben gestaan. Het had geen enorme waarde, maar dat vind ik nog altijd geen reden om een pakket onbewaakd achter te laten.

Ik wil hier een klacht voor indienen bij de post omdat ik dit onaanvaardbaar vind, maar op de website van de post kan je enkel klachten over de staat waarin pakketje is verzonden/aangekomen en moet je de tracking code en de zender z'n adres en dergelijke ingeven, maar ik wil dus gewoon een klacht indienen over hun diensten, en niet over het pakketje zelf.

Weet iemand hoe je dit kan doen en of je dit wel kan doen? Ik heb al verschillende dingen geprobeerd op hun klachtenpagina, maar ik vind het maar niet!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Wat je kan doen is naar je lokale postkantoor stappen en daar een schriftelijke klacht indienen of vragen of je de postmeester kan spreken en bij hem je klacht achterlaten.
Na een dag of tien zou je dan schriftelijk antwoord moeten krijgen van de post dat je klacht in behandeling is genomen en onderzocht wordt.
Indien dit niet het geval is kan je steeds nog naar het hoofdkantoor van de post schrijven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U kunt uw klacht per mail of per brief versturen, op de website onder contact vind u de informatie.

http://www.postnl.nl/klantenservice/contact/?searchResult=block1

Ik zou hier zeker melding van maken, heel slordig! Ze zouden een pakketje dan of bij buren af moeten geven of naar een postkantoor moeten brengen.
(Maar weet u zeker dat er een handtekening nodig was? Voor veel pakketjes is een handtekening namelijk helemaal niet nodig, alleen als het aangetekend verzonden is.)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen min van mij, maar Post NL lost de problemen van b Post (België) niet op.