Als vrouw zijnde, vraag ik mij af welk wc papier er niet kruimelt bij gebruik ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
5.5K

Het beste antwoord

Ik heb nog nooit last gehad van 'kruimelend' toiletpapier. Wij hebben altijd Page of AH-eigen merk (met die roze bloemetjes). Vind ik heel prettig.
Wanneer ik ongesteld ben gebruik ik liever vochtig toiletpapier (die door de wc gespoeld kan worden).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

AH basic toiletpapier, 2 laags, 4 rollen.