Wat voor materiaal zit er onder deze dakgoot?

Ik wil via m'n raam naar het dak lopen om op te zitten. Maar ik vraag me af hoe de dakgoot bevestigd is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Tenzij je levensmoe bent zou ik dat niet doen, alleen de achterkant van de goot ligt op een richel en verder zal de goot waarschijnlijk met ankers aan het dakbeschot vast zitten maar ik denk niet dat deze goot het leuk gaat vinden als je er doorheen gaat lopen. zeker niet als ik zie in welke staat van onderhoud het houtwerk zich bevind.
ook het zink van de goot is er niet op berekend dat er overheen gelopen wordt

Toegevoegd na 34 seconden:
De bak is van hout en de goot is van zink