Waar kan ik een naambordje op maat laten maken?

Heb zelf een ontwerp maar weet niet wat voor soort bedrijven dit op maat verkopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij een bedrijf dat striping aanbrengt, striping is bestickering van auto's. Als jij een bordje op maat meebrengt kunnen zij er je naam naar je eigen wens opplakken. Wij hebben dat gedaan met een plaatje multiplex, jaren geleden..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt aan het materiaal dat je wilt gebruiken. Er zijn diverse bedrijven die zelf ontworpen bordjes kunnen maken, maar het ene bedrijf is gespecialiseerd in roestvrijstaal (RVS) en het andere weer in glas, kunststof of hout.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
van welk materiaal wilt u het naam bordje laten maken?
Ivana
9 jaar geleden
Bij de sleutelbar.

Antwoorden (3)

Dat kan bijvoorbeeld bij winkels die sportprijzen verkopen. Zij verzorgen vaak ook het graveren van naambordjes.
9 jaar geleden
Bij watersnijbedrijven kun je vrijwel alles op maat laten maken. Je hebt dan ook meer keuze uit materialen. Er zijn genoeg van die bedrijven die dat doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vaak kun je daarvoor bij een z.g. hakkenbar terecht, zij maken ook naambordjes.