Als de shag te droog is geworden moet je er een stukje van de schil van een aardappel in doen.
Werkt echt goed. De shag trekt het vocht uit de schil, zonder gevolgen voor de shag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
enige juiste antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
scherfje van een terracotta pot een paar uur in water leggen, dan afdrogen en bij je tabak doen. werkt ook uitstekend.
(sorry Beerenburgertje, kon het niet laten!)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat stukje aardappelschil werkt perfect en als 't heel erg droog is doe je er een stukje extra bij. Ik heb het nl. ook wel eens moeten doen want droge shag is maar niks. Moet er wel een dag in zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En zeker niet teveel schillen erin doen, anders wordt het een grote natte blubber. Beste eerst testen met zo weinig mogelijk, kun je nog altijd een nieuw stukje erin doen (na een dag).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, aardappel.