ekster pikt kattenbrokken. Wat kun je hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
Rieneke1
10 jaar geleden
Extra kattenbrokken neerzetten, zodat je katjes niet tekort komen.
ItisILeClerc
10 jaar geleden
een kat aanschaffen
zondag
10 jaar geleden
;) Die heeft hij al LeClerc, anders zette hij geen kattenbrokken neer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fretten eten toch ook kattenbrokken? en ratten en honden en.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het voor je eigen kat is,dan geef je de kat toch binnen te eten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
";) Die heeft hij al LeClerc, anders zette hij geen kattenbrokken neer." Dat blijkt nergens uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Overigens blijkt ook nog nergens uit dat de kattenbrokken buiten geserveerd worden (dus mijn antwoord gaat ook uit van een niet bewezen veronderstelling). Kan natuurlijk ook nog dat hij/zij een ekster binnen heeft en zelf graag kattenbrokken eet.

Antwoorden (2)

De kattenbrokken binnen serveren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
buiten eten diverse soorten vogels ervan.ook slakken komen bij avond en ook egels eten ervan.zo gaat dat in de natuur.je zou ze dan binnen moeten zetten.