Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik beter georganiseerd worden in mn huishouden of administratie?

Ik ben net verhuisd en begin weer terug te vallen in mijn oude patroon. Ik had mij voorgenomen om georganiseerder te worden. Maar om dat ik de hele dag werk en alles in mn eentje moet doet. Lukt het mij niet. Ik wil graag soms en mijn doelen behalen. Maar heb het zo druk dat alles aan de kant blijft liggen. Dus alleen maar werken. Geen ontspanning enz. Laat staan georganiseerder worden. Ik maak wel een schema's van dingen die gedaan moeten worden. Maar verder dan 2 dingen kom ik niet. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
915
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het boek de huishoudcoach aanschaffen. Zeker de moeite waard! Te bestellen via bol.com

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Maak een schema voor heel de week wat je elke dag gaat doen, dat is misschien iets meer overzichtelijker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staan in excell modellen die je kunt gebruiken voor een huishoudelijke administratie. Deze kun je vinden onder: bestand --> nieuw --> budgetten --> huishoud budgetten, vervolgens kun je er een uitzoeken die je het fijnste vind werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je genoeg verdient: neem een paar uurtjes in de week een werkster. Dat helpt aan meerdere kanten: je wordt niet zo opgefokt omdat je nog van alles moet doen en nergens aan toe komt; je gaat jezelf meer dwingen om op te ruimen voordat de werkster komt (want ze komt niet om op te ruimen, maar om te poetsen) en je geeft iemand de kans om geld te verdienen en jou een tikje op je vingers te kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding