Waar inschrijven om punten te sparen voor huizen omgeving roosendaal?

Hoi,

Ik vraag me af waar ik me kan inschrijven om punten te gaan sparen voor woningen in omgeving Roosendaal. Ik wordt over een week 18 jaar en wil me alvast bij een aantal sites inschrijven, zodat als ik over een paar jaar een huisje wil gaan huren/kopen ik al wat punten heb gespaard. Zou zonde zijn om die punten die je kunt hebben laat liggen! Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om te kopen heb je geen punten nodig

Het beste antwoord

voor Roosendaal kun je bij Alleewonen terecht http://www.alleewonen.nl/
voor de rest even googlen,