Nee dat is niet, wat duid op een onvoldoende verbranding. Normaal is het eindprodukt water met nog wat andere producten. Kijk eens naar de kleur van de vlam.
Als die niet volledig blauw is dan zit je met een probleem, kwa verbranding. Kijk eens of de gasbekken niet vuil zijn. Etensresten op de gasbekken kan ook roet voortbrengen
Robby BB