Hoe kan ik een tekst blijvend op beton schrijven, zodat het tegen alle weersomstandigheden kan?

Ik heb een betonnen hart, waar een gedichtje op moet komen. Dit hart komt bij een graf te leggen. Welke stift kan ik hiervoor gebruiken en moet het daarna nog behandeld worden? Ik wil niet zo'n glimmend hart.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat het wel moet lukken met de Unic Marquer. Markeerpen voor het schrijven op metaal, hout, beton, karton, kunststof, op ruwe of oliehoudende oppervlakken €4,93 De speciale stift voor de industrie.De voordelige oplossing voor weerbestendig schrijven op ruwe of oliehoudende oppervlakken. Ideaal voor het markeren van alle mogelijke oppervlakken (metaal, beton, hout, karton, kunststof enz.). Gebruikstemperatuur: -20°C tot 70°C Ik kan hem alleen in het rood vinden, maar je kunt vragen of ze nog andere kleuren hebben.

Bronnen:
http://www.xtrack.nl/product/markeer-merks...

Vaak kunnen grafiti artiesten behalve tekeningen ook veel teksten (ook hele kleine letters) spuiten. Wel even zoeken maar bijna iedere regio kent er wel een en ze doen dit graag.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100