wie kan mij vertellen waar ik een 1 persoonsluchtbed kan vinden die ik met de mond kan opblazen?

Het moet er dus geen zijn met een extra rand op het ventiel want dat is erg lastig blazen.
bristol had ze vroeger maar nu niet meer. action heeft ook alleen maar met extra rand.
ik zoek er wel 1 van 10 a 15 euro geen bever zwerfsport ofzo. gebruik hem voor festivals.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Dan moet je een canvas luchtbed kopen met banen. Die zijn niet zo dik, dus hoef je niet zoveel te blazen en ze slapen goed. Klein tuitje voor het opblazen zowel voor het kussengedeelte als voor de hele matras.
http://www.luchtbed.nl/intex-camping-mats.html.
Gebruik hem al jaren in de iglo-tent omdat ze wat minder plaats innemen en met de mond op te blazen zijn. Ze zijn ook veel sterker en gaan jaren mee.
Ivana
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Nadeel van een canvas luchtbed is dat het nogal zwaar is.
Ivana
10 jaar geleden
Die ik hier laat zien is volgens mij geen canvas maar een lichtgewicht. Maar op internet zijn heel wat canvas varianten te vinden en te bestellen. Nadeel is dat je bij een PVC luchtbed ieder jaar een lek hebt, terwijl we hier nog canvas gebruiken van de kinderen die al 20 jaar de deur uit zijn. Ik ga dan toch voor kwaliteit. Maar er is keuze genoeg in luchtbedden (niet de matrasvorm dus) die je zelf kan opblazen.