Waar kan je beter voor kiezen gewone verwarming of stadsverwarming?

gezien vanuit het financiële aspect

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
ronron1212
10 jaar geleden
Je kunt daar meestal niet voor kiezen als je huis is aangesloten heb je gewoon stadsverwarming
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat wou ik net zeggen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik kan daar voor kiezen ivm verhuizen

Het beste antwoord

Op 1 januari 2014 is de warmtewet in gegaan. Een van de punten van de wet is dat de prijs gelijk moet zijn dan als de andere alternatieven.

Dus er mag geen verschil in financiële aspect zijn.

De aanbieder van de stadswarmte heeft een lokale monopolie positie en kan die situatie misbruiken. Er zijn situaties waar er geen keuze is tussen stadswarmte en gewone verwarming.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewone verwarming is goedkoper, dus financieel gezien gewone verwarming beter, maar stadsverwarming zou beter voor het milieu moeten zijn.