Hoe komen er 'brandplekken' op Aloe Paradisicum?

De planten heb ik nu ongeveer 3 jaar en sinds deze winter verschijnen er soort brandplekken op. Bij sommige plekken kun je zien dat het eerst witte plekken waren. Hier en daar zijn de plekken alleen nog maar wit. Wat doe je hier tegen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Je plant is gaan verhouten.
Oorzaak: te weinig water en of te koud, of teveel zon.
Gezien de tijd van het jaar zal het de zon niet zijn, dus geef de plant wat meer water en zet 'm wat warmer.
Succes!
Rieneke1
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Dat zou kunnen, maar daar gaat de plant niet van verhouten.
Haal 'm in het voorjaar eens uit de pot, dan zie je vanzelf of hij verpot moet wordehn