Wie kan onze buitenboom voorzien van kerst verlichting?

Wij hebben buiten een boom van ongeveer 10 meter hoog, zelf vinden wij het nog al eng om het op te hangen ( zijn wij achter gekomen ) Omdat het best enorm hoog is! Wij hebben al kerstverlichting voor buiten maar zijn er bedrijven die dit voor ons in de boom kunnen aanbrengen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
6.2K
Poet
10 jaar geleden
Dit is niet de plek voor oproepen. maar ik zou zeggen: bel een boomverzorgingsbedrijf. Die moeten dit makkelijk kunnen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een foto bij daglicht geeft een beter beeld van de boom. Voor 125,- heb je een goeie (budget) gordel, wat touw e.d. erbij en je kan voor 250,- veilig werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Jackd deze foto is niet van de boom van MissKermit, maar zoals ze haar boom wil hebben. Het gaat niet om de prijs van een gordel, maar om de hoogtevrees. Ik zou het ook niet durven, ook al zit ik goed vast. @Poet: ik zou ook niet weten wat voor bedrijf ik het aan moet vragen, dus ik zou het ook hier vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook een beetje hoogtevrees, en zo hoort het ook als je op een schuin dak langs de rand werkt, maar met een gordel om heb ik nergens last van. Maar gelijk heb je pokemon, ik zie nu de hoogwerkers..
hier de boom bij daglicht met trap en 2 hoogwerkers..
http://www.rientsfaber.nl/nieuws/nieuwe-boom-verlichting

Het beste antwoord

Er zijn bedrijven die dat voor je komen doen. Buitenhuis houdt zich ook bezig met het ophangen van kerstverlichting. Je zou ze een mail kunnen sturen voor het opvragen van een offerte http://www.buijtenhuis.nl/index.php/activiteiten/verreikers
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! Het was een enorme mooie kerst. Al staat die nu ook nog aan!

Andere antwoorden (3)

Een tuincentrum wil dit graag voor je doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kun je laten doen door een boomverzorger of boomsnoeier, zo iemand kun je vinden door contact op te nemen met een goede tuinman. Zij klimmen gezekerd in je boom.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan dit op een redelijk eenvoudige manier ook zelf doen. Ik had enkele jaren geleden een zgn. apenboom in mijn voortuin, van ong. 8 mtr. hoog. Ik heb destijds met een telescoop(vis)hengel, van 6 mtr. lang en voorzien van een zelf-gebogen haak, de kerstverlichting tot in de top kunnen hangen.
Een beetje behelpen, maar veel goedkoper dan een hoogwerker, en mijn kleine buurmeisje vond het elk jaar een feest met de lampjes buiten in de boom.
jc54
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geweldig!
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
beste, jc54, kan je een foto bezorgen van de 'zelf-gebogen-haak'?
Dank bij voorbaat
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
beste, jc54, kan je een foto bezorgen van de 'zelf-gebogen-haak'?
Dank bij voorbaat