Waar haal ik aan een nee/nee sticker voor op de brievenbus?

Kan ik die stickers ergens kopen of bestellen?. Ik heb via internet twee keer een sticker besteld maar nooit gekregen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Aan de balie bij het gemeentehuis.

Postbus 51?

Ik heb begrepen dat de gemeente deze stickers ook afgeeft.

Voor zover ik weet zijn ze niet meer ergens af te halen. Bij ons op het gemeentehuis i.i.g. al lang niet meer. Via internet zou het theoretisch nog moeten lukken, maar eigenlijk denk ik dat ze helemaal niet meer geleverd worden. Tegenwoordig worden krantjes en reclamefolders te vaak in één keer, in elkaar gevouwen, bezorgd. En geen enkele bezorger gaat voor jouw deur de folders tussen de kranten uit staan prutsen. Die stickers werken niet meer.

Je kunt de sticker aanvragen bij de Milieudefensie Servicelijn: 020 6262 620, de sticker wordt je dan tegen een vergoeding voor de verzendkosten toegezonden.

op heel veel stickers staat een telefoonnummer waar je hem kan bestellen even gsm mee naar beneden in de portiek en bellen maar.

Als het goed is kun je hem bestellen bij de gemeente

het kan ook bij Kassa. www.kassa.nl

gemeente kan je zown sticker halen

je kan ze gratis bij je gemeente aan vragen bij de balie daar kan je ook de ja nee sticker vinden

Bij het gemeentehuis kun je die krijgen, gewoon aan de receptie vragen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100