huurwoning stond al afscheiding, wie is er verandwoordelijk,als ik vertrek? heb geen overname getekent.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

verhuurder verantwoordelijk.als u vertrekt.alles in oude staat.simpel.
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
hoe bedoel je is de verhuurder verantwoordelijk? als huurder alles in de oude staat brengt?
redhouse
10 jaar geleden
Als je niet hebt getekend voor overname van schutting dan is de verhuurder akkoord gegaan met de schutting , simpel zat
niko
10 jaar geleden
dat is wat ik zeg.goed lezen.
ronron1212
10 jaar geleden
O nou ik lees twee dingen en die rijmen niet redhouse geeft het beter weer.
niko
10 jaar geleden
succes ermee.
Als je een huis huurt bekijk je samen met de huurder of er mankementen zijn en of alles in een bepaalde staat is. De schutting die er dan staat wordt ook gesignaleerd.

Wordt er verder niets over gezegd, dan blijft dat gewoon staan, ook als jij vertrekt. Verhuurder kan je dus nooit dwingen om de schutting af te breken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Samen met de VERhuurder....
Ivana