Binnen korte tijd heb ik al twee keer een miljoenpoot gevonden in de wc. Hoe en waarom komt hij hier?

Ze waren allebei niet heel groot, zo'n 2 tot 4 cm. Maar hoe en waarom komen ze in de wc?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, maar met "in de wc" bedoel ik niet in de wc-pot maar op de grond. Het kan inderdaad wel zijn dat ze door de voordeur komen. Via de riolering denk ik niet, aangezien er wel een paar keer per dag doorgetrokken wordt. Maar bedankt voor je reactie.

Het beste antwoord

Misschien heb je een buurman/dierenwinkel die insecten houdt en zijn er een paar ontsnapt. Via de ontluchtingskanalen zijn die mogelijk op stap gegaan. Woon je in een vrijstaand pand, dan kan ik je helaas niet verder helpen, dan nog kan het om ontsnapte exemplaren gaan.