Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van een ekster af?

Ik heb verder geen hekel aan eksters, maar er is 1 die 's ochtends vroeg lawaai maakt. Hij maakt een kort en schel geluid, een geschater beetje als een schaap. Dit kan hij wel een half uur doen. Ik woon in de stad, rijtjeshuis, hier en daar bomen. Volgens mij zit hij vaak op daken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Eksters zijn moeilijk weg te jagen. Hun nest kapot maken helpt niet. Vaak maakt dat het alleen maar erger. Het schijnt ook dat je een nep uil in hun boom kan zetten. Omdat een uil hun vijand is. Op deze site vind je ook handige spullen, om ze aeg te krijgen. http://www.tuinadvies.be/shop/zoeken.php?q=hoe+ekster+verjagen veel Succes!
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo snijboon1,

Ze zijn er waarschijnlijk op uit om in je schoorsteen te logeren.
Zijn de schoorstenen in je buurt misschien afgedenkt met een dekplaat?

Er zat onlangs een kauw in onze schoorsteen, die logeerde daar voor nog in een schoorsteen in de buurt, maar die is nu ( jammer genoeg voor dat beestje ) afgedenkt.

Ik hoop dat ik je nu misschien een beetje geolpen heb.

Henrique933.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing