Hoe komen muggen binnen in mijn slaapkamer?

Ik woon op een boerderij en heb horren voor al mijn ramen.
Toch heb ik eergister 30 muggen doodgemaakt, gisterochtend 17 en gisteravond +- 12 en zie ik er nu al een stuk of 10.
Hoe komen ze binnen? Heb ik een nest in mn slaapkamer of zijn die beestjes zo slim dat ze zich door een horgaatje weten te proppen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
1.5K

Antwoorden (2)

Het kan zo maar zijn dat overdag de deur open heeft gestaan en dat de muggen al op je slaapkamer of in een ander vertrek zaten voordat je in je slaapkamer was. Als het donker is worden de muggen actief en gaan op zoek naar jou om je toch wat bloed af te nemen, dus te prikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat ze waarschijnlijk onder de deur tevoorschijn komen