bestaan er andere kleuren dan wit van de hortensia Annabelle?

Wij hebben prachtge hortensia Annabelle, maar deze zijn allemaal wit, bestaat deze soort ook in andere kleuren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
4.1K

Het beste antwoord

Nee, ze zijn alleen wit tijdens de bloei en worden paarsbruin in de herfst.
Als je een andere kleur hortensia wilt moet je de gewone hortensia (Hydrangea macrophylla) nemen. Dan is ook roze of blauw mogelijk.

Toegevoegd na 8 minuten:
Nu zie ik staan dat de nieuwe soort hydrangea Hortensia Invincibelle ook wel een Roze Annabelle wordt genoemd.
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, de Hortensia Annabelle bestaat alleen in het wit. Je kunt wel door toevoeging aan de aarde een andere kleur maken.