Ik wil wonen op een industrie terrein, waar vind ik die woningen ?

Ik zoek een woning op een industrie terrein maar ik vind nergens die woningen, terwijl ik weet dat op 9 van de 10 bedrijven terreinen ook huizen te koop/huur staan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Dan kun je het beste contact opnemen met makelaars. Die weten over het algemeen wel wie welke huizen verkoopt, verhuurt