Waar vind ik deze tekst in muurtekst in plaats van poster?

Ik wil dus een mooie muurtekst, maar ik heb hem maar 1 keer gevonden, en in poster. Waar vind ik hem in muurtekst?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Wat bedoel je precies met muurtekst?
Kun je dat oplakken ofzo dat het een transparante achtergrond heeft?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Charish is fout geschreven ;-)

Antwoorden (1)

Op de site mooiopdemuur.nl vind je heel veel voorbeelden, je kan er zelfs ook muurstickers met een eigen tekst laten maken.

www.mooiopdemuur.nl