ik heb een nieuw badkamer vanaf eind 2011. Nu zijn er tegels gescheurd in de wand van de douche. wat kan de oorzaak zijn?

De tegels zijn handgemaakt. Ook laat aan dezelfde muur de verf los. De verf was speciaal voor badkamers. De verf is aangebracht op stucwerk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

Lijkt inderdaad vocht!
Slecht gekit, slecht gevoegd, lekkage waterleidingen,
Geen mantelbuis om de leidingen ( dan gaan ze in de muur condenseren) zelfgemaakte tegels? Zijn die wel waterdicht? , slechte ventilatie werkt ook niet mee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien is het vocht of roest?...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je geen lekkage in de leidingen in de muur ? Wij hadden ook een lekkage in de muur en de vloer, en daar liet ook van alles los.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat de ondergrond niet deugd.
Er moet werking in de muur zitten,wat is de ondergrond?
Zijn dat platen of een stenen muur? als het een plaat is
zal dat de boosdoener zijn.
Daar trekt vocht in en laten je tegels los,ik zou er toch een
kenner bij halen.voor de hele boel er af komt.
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee voor de vloer hebben ze beton gestort......met rasters en tempex.....
de muur is gewoon een stenen muur die ze gestuct hebben en toen betegeld.......ik zie ook dat ze nergens kit hebben gebruikt in de naden...normaal gesproken zullen dat toch doen?.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee voor de vloer hebben ze beton gestort......met rasters en tempex.....
de muur is gewoon een stenen muur die ze gestuct hebben en toen betegeld.......ik zie ook dat ze nergens kit hebben gebruikt in de naden...normaal gesproken zullen dat toch doen?.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha ik Lees nu goed.....je bedoelt de ondergrond van de muur......
burgos
11 jaar geleden
Je tegels zijn toch wel gevoegd??
Zo niet,dan zal dat het zijn.
Dan loopt er vocht tussen.
Laat toch maar een kenner er naar kijken.
Anders krijg je nog meer ellende.