ik heb een nieuw badkamer vanaf eind 2011. Nu zijn er tegels gescheurd in de wand van de douche. wat kan de oorzaak zijn?

De tegels zijn handgemaakt. Ook laat aan dezelfde muur de verf los. De verf was speciaal voor badkamers. De verf is aangebracht op stucwerk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Lijkt inderdaad vocht! Slecht gekit, slecht gevoegd, lekkage waterleidingen, Geen mantelbuis om de leidingen ( dan gaan ze in de muur condenseren) zelfgemaakte tegels? Zijn die wel waterdicht? , slechte ventilatie werkt ook niet mee!

Misschien is het vocht of roest?...

Heb je geen lekkage in de leidingen in de muur ? Wij hadden ook een lekkage in de muur en de vloer, en daar liet ook van alles los.

Ik denk dat de ondergrond niet deugd. Er moet werking in de muur zitten,wat is de ondergrond? Zijn dat platen of een stenen muur? als het een plaat is zal dat de boosdoener zijn. Daar trekt vocht in en laten je tegels los,ik zou er toch een kenner bij halen.voor de hele boel er af komt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100