Blijven warmtelampen/infrarood lampen nog wel te koop, nu de gloeilampen er langzamerhand uitgaan?

gezien dat deze in opvangen veel worden gebruikt, en warmtematjes niet altijd een goed alternatief zijn?

Rieneke1
14 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Je kunt er van uitgaan dat ze in de handel blijven. En wel hierom: De vervanging van gloeilampen is in gang gezet omdat ze zo veel warmte produceren. Terwijl het juist licht is waar je op uit bent. Bij warmtelampen is dat precies andersom. Dat kunnen de vervangers van de gloeilamp niet.
AWM
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
dank, +1