hoe kom je erachter wie er ooit op een bepaald adres heeft gewoond?

hoe kom je te weten wie welke eigenaren een huis heeft gehad.en de achternaam is onbekend. en er wonen inmiddels al weer andere mensen.
dus 3 of 4 eigenaren terug.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
3.8K

Antwoorden (1)

Als een uitgebreid buurtonderzoek niets oplevert, zou ik informatie gaan vragen bij deze drie organisaties: de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA) op het gemeentehuis, het Kadaster en, als het gaat om héél lang geleden, het Gemeentearchief.

Of je echter veel informatie van deze organisaties kan (en wettelijk gezien mag) krijgen, is mij helaas onbekend.