Kan ik hetzelfde doen met een overlock naaimachine als met een gewone naaimachine?

Ik doe niks bijzonders op mijn naaimachine (rits inzetten, gordijnen inkorten etc).
Nu heeft mijn man een overlock naaimachine voor me gekocht. :)
Ik weet inmiddels dat hij tegelijkertijd kan naaine, afwerken en snijden.
Maar kan ik er ook die gewone dingen mee doen?
Of kan ik hem beter ruilen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
3.4K

Antwoorden (1)

Met een lockmachine kan je niet gewoon naaien. Hiervoor zal je altijd een gewone naaimachine moeten hebben. Ik zou er eerder voor kiezen een simpele naaimachine erbij te kopen vanwege het gemak en de snelheid van een lockmachine met afwerken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je duidelijke antwoord! + Ik hou niet erg van naaien, maar omdat mijn oudje het niet meer doet, heeft mijn man (per ongeluk) deze gekocht.
Ik geloof dat ik hem moet gaan ruilen voor een gewone.
2 machines in huis voor een hobby die ik niet leuk vind, vind ik wat te veel.