hoe kan je het beste een 2de hands wasmachine en droger schoon van binnen krijgen ??

ik op mijn zelf wonen maar ik an nu een wasmachine en een droger overkopen van 1 jaar oud ongeveer is dit verstandig en hoe kan ik hem het beste schoonmaken van buiten en van binnen groetjes

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Van buiten een doekje en water met allesreiniger, van binnen een kookwas met die doekjes.

Antwoorden (2)

Van binnen en buiten met groene zeep (als laatste zou ik een kookwas draaien met een paar oude handdoeken).

Als het advies is 'allesreiniger' dan is Groene Zeep de moeder van alles allesreinigers de betere keus.
(In een emmer water met een garde een klodder groene zeep losslaan en een sopje maken , er is ook een vloeibare versie te koop - deze is duurder).

"Maar één ding is me wel duidelijk als het om groene zeep gaat: het is multifunctioneel!"(bron)

De beste is van Driehoek, ook de bekendste, er is een goedkoper merk te koop bij het Kruidvat.
Groene Zeep van Driehoek is bij Jumbo en AH bv te koop.
Ook nog: het is milieuvriendelijk, het is biologisch afbreekbaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Huismerk van Kruidvat : Tricel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij de supermarkt kan je speciaal vloeibaar spul kopen, dat gooi je in het bakje voor de wasmiddel. Draai een was zonder iets er in op de heetste stand. Dit werkte bij mij perfect nadat ik na iedere was een nare geur had (door zeepresten). Van buiten gewoon met iets van allesreiniger en een doek.