In welke regio's kun je vrij snel een sociale huurwoning krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
2.7K

Antwoorden (3)

De meeste kans heb je in Oost-Groningen, Zuid-Limburg en het zuiden van Zeeland.

Toegevoegd na 3 minuten:
In de bron kun je ook wat tips vinden want er zijn natuurlijk nog wel meer regio's: http://forum.viva.nl/forum/list_message/12690033
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kun je mooi zien in de ster spotjes die voor en na elk TV programme worden uitgezonden. De regio's, waar de meeste bevolkingskrimp is manifesteren zich daar steed met kreten als: "Er gaat niets boven Groningen" en "Zuid Limburg, je zult er maar wonen".
Dat zijn dus de regio's waar de bevolking afneemt en er dus steeds meer leegstand komt.
Op die plaatsen is dus vrij snel een sociale huurwoning te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zeeland, groningen, drenthe, flevoland en limburg.

daar waar werkloosheid heerst, geen werkende fabrieken/bedrijven zijn, staan meestal ook huizen leeg ( het zal moeilijk zijn om aan werk te komen ).