op de site van woningbouw stond een huurprijs aangegeven. Toen ik papieren inleverde stond op een blad de huurprijs.nu is de prijs nog hoger,mag dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Zolang er nog niks getekend is mag de prijs veranderen. Kijk goed uit welke kosten de huurprijs is opgebouwd, misschien zijn in de huurprijs op de site nog niet alle kosten meegerekend (denk hierbij aan servicekosten e.d.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de servicekosten staan er apart bij. de huurprijs staat op de site 541,39 euro. servicekosten zijn 5,10 euro. op het formulier wat ik gekregen had dat ik in moest leveren stond de huurprijs van 564 euro. nu heb ik het huurcontract gekregen en daar staat in 1 keer 660 euro op. Kan dat zomaar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh dat is wel apart. Er is nog niks getekend dus ok DENK dat het mag maar ik zou wel even navraag doen bij de woningbouw voordat je iets tekent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat vind ik ook erg apart. het huis zag er wel van te voren uit als een bouwval. maar dat hoort de woningbouw in normale staat op te leveren. ik ga morgen naar de woningbouw en vraag meteen waarom ze het huurcontract volgende week vrijdag al in laten gaan terwijl we dan de nieuwe keuken, badkamer en wc uit moeten zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat ze de kosten ophogen aangezien er nieuwe keuken, badkamer en toilet inkomen. Dat was bij ons ook het geval. Ben wel benieuwd, laat als je wil even weten wat de reden was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou dat hoop ik toch niet dat dat de reden is. want ze moeten het gewoon fatsoenlijk verhuren. dat de vorige bewoners vieze mensen waren en alles verkeerd hebben gedaan kan ik ook niks aan doen. er werd bij het bekijken van de woning gezegd dat keuken, badkamer en wc er nieuw in komt. daar hebben wij niet om gevraagd. dan ga je er vanuit dat ze het niet in 1 keer zo ophogen. vind het wel raar dat ik eerst op een formulier dan nog 564 euro krijg vermeld en dan in 1 keer 660 euro. daar ben ik het nog niet mee eens. voor 660 euro krijgen ze het nooit verhuurd. is een rijtjeshuis. mijn zus heeft ook al terug moeten gaan ivm contract toen ze daar huurde zei ze vandaag. ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Laat het je wel weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik moet vrijdag terug naar de woningbouw. dan gaan we het ook nog over de prijs hebben, dus ben benieuwd. wat ze doen mogen ze niet.