Waar kan ik me inschrijven als woningzoekende ?

Ik sta ingeschreven op Thuis in limburg ,nl en op Wonen zuid, ik heb al op een paar woningen gereageerd. Hoe gaat het verder, nemen ze contact met me op of moet ik met ze bellen? en kan ik me op andere site inschrijven?
p.s. de gemeente kan niet helpen met huis zoeken,dus ik moet het via woning vereniging doen.( het gaat om huur woning)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
Ritsuka
11 jaar geleden
Je moet vaak punten sparen, duurt wel even

Antwoorden (1)

het ligt eraan hoelang je staat ingeschreven op die site, ik heb bijvoorbeeld 5 maanden gewacht eer ik eens gehoor kreeg. het zit dus zo stel je bent 6 maanden ingeschreven en je hebt gereageerd, dan wordt er naar de positie gekeken (de plaats waar je staat) stel je staan 1ste dan krijg je een brief mail of een telefoontje ligt eraan hoe je gecontacteerd wilt worden. stel je hebt het per post dan krijg je een brief met daarop de afspraak van wonen zuid oid dan worden je gegevens op kantoor in orde gemaakt denk aan ib60 verklaring van de belasting je loonbriefje en je jaaropgaaf van je werk en of uitkering en een legitimatie bewijs. dan wordt er gekeken of je er financieel ervoor in aanmerking komt dat gebeurt op die zelfde dag. stel je kan het financieel aan dan wordt er een bezichtiging gepland dan kan je de woning bekijken neem je de woning dan wordt er €12.50 administratie kosten verrekend en 1 of 2x de huurcontract-je tekenen sleutel ontvangen en inrichten maar