Wat betekent: Can you please provide your UPS or #?

Can you please provide your UPS or DHL #?

Ik ben bezig met een bestelling bij een leverancier uit Amerika. Hij wil mij helpen en hetgeen wat ik wil hebben op de post doen. Hij stuurde dus "can you provide .... " ik weet niet wat hij met dat nummer bedoelt.. Weet iemand waar hij op doelt, als ik een account registreer bij ups krijg ik ook niet een of ander nummer toegewezen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Tracking Number (op de Packing Slip/Pakbon):

http://www.helpowl.com/q/UPS/Other/lost-slip-tracking-number-way-track-th/116870
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het idee is als volgt; De leverancier moet mij dus een pakketje toesturen en vraagt dus omdat nummer, hoe kan ik aan dat nummer komen dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, dat heb ik gedaan. Bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Arne1991: Kan het zijn dat hij het afleverkantoor van UPS wilt hebben, die zullen ook wel een code hebben. Je kan hier zelf uitzoeken welk afleveradres het dichtste bij is: http://www.ups.com/content/nl/nl/index.jsx?WT.mc_id=TMP_Netherlands_43393&WT.srch=1 (Afhaling plannen -> locaties zoeken)