Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik prijzen vinden voor dakkapellen?

Ik ben van plan om een dakkapel te kopen, maar ik wil voordat ik offertes opvraag bij een dakkapel fabrikant, zelf prijzen kunnen bekijken op internet, maar weet niet waar ik actuele en betrouwbare prijzen kan vinden van dakkapellen. Weten jullie misschien websites waar ik kan kijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
446

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoi,

Prijzen van dakkapellen en voorbeelden met afbeeldingen kun je vinden op http://www.dakkapelprijs.net. Echter moet je wel rekening mee houden dat de prijzen van dakkapellen toch kunnen verschillen per dakkapel leverancier en is het denk ik toch verstandiger om al direct offertes op te vragen met voorbeeld foto's en dit vervolgens met mekaar te vergelijken. Via de site die ik je gaf, kun je wel alvast een indruk krijgen.

Grtjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Destijds heb ik hier een klusbedrijf in de buurt een offerte laten maken. Dit was een raamkozijn op maat maken en een gehele dakkapel plaatsen. Zo kan je een dakkapel op maat laten maken en met ramen zoals je ze zelf het liefst hebt.
(Lees meer...)
jc54
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding