Waar kan ik prijzen vinden voor dakkapellen?

Ik ben van plan om een dakkapel te kopen, maar ik wil voordat ik offertes opvraag bij een dakkapel fabrikant, zelf prijzen kunnen bekijken op internet, maar weet niet waar ik actuele en betrouwbare prijzen kan vinden van dakkapellen. Weten jullie misschien websites waar ik kan kijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Hoi,

Prijzen van dakkapellen en voorbeelden met afbeeldingen kun je vinden op http://www.dakkapelprijs.net. Echter moet je wel rekening mee houden dat de prijzen van dakkapellen toch kunnen verschillen per dakkapel leverancier en is het denk ik toch verstandiger om al direct offertes op te vragen met voorbeeld foto's en dit vervolgens met mekaar te vergelijken. Via de site die ik je gaf, kun je wel alvast een indruk krijgen.

Grtjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Destijds heb ik hier een klusbedrijf in de buurt een offerte laten maken. Dit was een raamkozijn op maat maken en een gehele dakkapel plaatsen. Zo kan je een dakkapel op maat laten maken en met ramen zoals je ze zelf het liefst hebt.
jc54