bestaan er barbecues die men ook als brood- /pizzaoven kan gebruiken?

11 jaar geleden
in: Wonen
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik me niet vergis zijn die er. Ik heb bij een aflevering van Robs grote tuinverbouwing eens gezien hoe de kok een pizza op een bbq maakte, er zat geloof ik een soort deksel op de bbq of een soort speciaal pizza maker hulpmiddel.

Het beste antwoord

Ja zeker die bestaan, wij hebben zelf een ronde weber bbq.
Hierin maken wij ook vaak pizza's of (gehakt)brood.
je moet wel een bbq met tempratuur meter op de deksel hebben zodat je in de gaten kunt houden dat de tempratuur niet te hoog wordt.
Wij hebben vorig jaar met kerst zelfs buiten gezeten en zelf pizza's in de bbq gemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

deze heeft veel mogelijkheden ,buiten bbq, bakken en roken kan je er ook pizza in bakken ,ook die amerikaanse bbq hebben die mogelijkheid en er zijn verschillende modellen vanhttp://www.buiten-koken.info/oklahoma-joe-legendary-barbecue-smokers.html

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.buiten-koken.info/oklahoma-joe-legendary-barbecue-smokers.html de link werkte niet