Plastic afvalzakjes schieten steeds van de rand van het emmertje. Wie heeft een goede tip?

De maat van de afvalzakjes is goed.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kin je beter zakjes nemen die iets te groot zijn.

Het beste antwoord

Koop een stuk elastiek dat normaal gebruikt wordt in rokken, maak dat op maat en doe het om de rand van de pedaalemmerzak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit ga ik proberen. Nu maar hopen dat er hier nog een zaak te vinden is die dat verkoopt. De zaken die dit soort dingen verkochten zijn hier allemaal uit de omgeving verdwenen. Zal eens bij de bekende goedkope winkels (laten) kijken.

Andere antwoorden (3)

Gewoon, op vier plekken een beetje verdeeld over de ronding het afvalzakje met een stukje plakband aan de emmer vastplakken.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien wel doeltreffend maar niet handig als je telkens bij het verwisselen met plakband moet staan klooien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat vond ik dus ook.
Dik 'post' elastiek om de emmer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo doe ik het ook. Sommige dingen kunnen zo simpel zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ En desnoods twee aan elkaar maken als het elastiek er te moeilijk/strak overheen gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die postelastieken die ik had waren te klein. Twee aan elkaar maken vind ik niet echt handig, schiet dat weer los.
misschien wel simpel maar ik zal het eens met een elastiek proberen .
en dan het liefst die van de postbode,die dikke elastiek.
of schilderstape,ook wel afplakband,die gele want dat trek je ook weer makkelijk los.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De "postbode"- elastieken die ik heb zijn klein dat heb ik al eens geprobeerd.