ik heb een terrein van 3000 m met woonhuis in spanje,tuin en zwembad.Met papieren om beneden een restaurant te runnen.Mag ik dit verloten?

Ik woon 26 jaar in spanje en wil hier blijven wonen,maar niet meer werken(leeftijd)daar de verkoop niet op dit moment niet lukt zou ik het willen verloten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

In sommige landen is het toegestaan om als particulier een loterij te organiseren. Maar hoe dat in Spanje zit, zou u daar moeten informeren.
Anders zou u het loten via Costa Rica kunnen laten doen, want daar heeft iemand onlangs ook een verloting van zijn huis ondergebracht. Zie bijgaand bericht.