hoe veel water gebruikt een gezin van vier mensen gemiddelt per jaar aan water?

Ik heb de eind afrekening van vitens
we hebben in een jaar tijd 94m3 gebruikt is dan nou veel of juist niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

aantal personen in huishouden

gemiddeld gebruik in m³ per jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier met 5 personen 135m3 per jaar. dus 94m3 met 4 personen is zelfs nog weinig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind dat erg weinig. Hou er rekening mee, dat de combiketel ook nogal wat water verbruikt. Daarnaast nog de wasmachine, douche en toilet. Ik denk dat 30 m3 per persoon normaal is. Dan reken ik het besproeien van de tuin er niet bij, gezien veel mensen over een regenton beschikken.