Waar kan ik de kopjes (met stander) uit de reclame van pickwick Finest classics kopen?

Het lijkt me super cool om die te hebben. of is er een mogelijkheid dit zelf de maken?

de kopjes zijn van Royal albert. maar ik wil ze ook zo graag met die glazen standaard.. dat vind ik zo leuk!! waar kan ik dit kopen. of kan ik dit zelf maken met kopjes?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Gevonden via een andere zoek-website: ze zijn te koop bij Bianca de Gier, http://www.biancadegier.nl/ en € 12,50 ex. verzendkosten. Je kunt ze ook zelf ophalen, bekijk de website maar eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Denk gewoon bij een D E winkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien dat je de kopjes zelf kan maken. Maar ik denk dat dit heel moeilijk is.

De kopjes uit de reclame zijn helaas niet te koop. Dat heb ik opgezocht, en dat staat op de FAQ pagina van Pickwick. Helaas :-( Want ze zijn wel grappig.
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dat zou natuurlijk kunnen :-)
Als ik Pickwick was, zou ik ze toch maar zelf in de handel doen.
Die kopjes met glazen voet worden wel degelijk gemaakt, maar zijn wel prijzig... Als je er op internet naar zoekt, blijkt er behoorlijk veel belangstelling voor te bestaan, dus als ze bij Pickwick handig zijn, spelen ze daar snel op in. Misschien dat er zelfs al workshops theekopjes-op-wijnglasvoetjes-lijmen bestaan... ;-)