Weet iemand waar deze ringetjes voor zijn? (zie foto)

Waar zouden deze gekleurde ringetjes voor kunnen zijn? Er zitten verschillende maten tussen en je kunt zelf bepalen hoe strak je ze doet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
ronron1212
11 jaar geleden
welke foto
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij zijn het onzichtbare ringetjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik krijg de foto er niet op.......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij is 5,3 mb zeker te groot, moet hem eerst kleiner maken..
Amadea
11 jaar geleden
Juist, hij mag maximaal 4 MB zijn, en moet in JPeG, PNG, of GIF-format staan.

Antwoorden (2)

het zijn kunststof slang klemmetjes, word o.a. gebruikt in het lab. om slangen aan glas werk vast te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je nog wat meer vertellen aub? Het is nog niet helemaal duidelijk. Watvoor lab en watvoor glaswerk? En waarom de verschillende kleuren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elk lab waar glazen buisjes gebruikt worden, kan zowel een scheikunde, natuurkunde of medisch lab zijn. De verschillende kleuren zijn (meestal) maataanduidingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klemmen gaat door de gekartelde einden in elkaar te schuiven.
Het doet mij denken aan van die klemmen, om een hele bos met kabels bij elkaar te houden, bijvoorbeeld achter je computer.