hoe kan het dat de rookmelder blijft piepen met of zonder batterij???

wij wilden de batterij vernieuwen van de rookmelder maar naar vernieuwing en getest te hebben blijft deze piepen ook al hangt de rookmelder zonder batterij en voorkant aan het plafond blijft deze piepe wat te doen?????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.8K

Antwoorden (3)

Of die nieuwe batterij was minder nieuw dan je dacht maar je rookgasmelder kan ook vervuild zijn door bijvoorbeeld aanslag van tabaksrook, kookdampen uit de keuken of stof.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk zit jouw rookmelder op het net, dus als extra zekerheid aangesloten op de elektra en zit er daar ergens iets niet goed, hij maakt dus kortsluiting ofzo.

Waarschijnlijk moet je een nieuwe kopen dan als je het niet zo kan oplossen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het kan een fabrieksfout zijn dus ga even naar de winkel of lees nog een goed de handleiding door.