Heb bed en nachtkastjes van mijn moeder geèrfd, er zit een nare lucht van oude parfum in alle laden en kastjes, hoe krijg ik dat er uit?

Er hebben jaren lang flesjes parfum in die kastjes en laden gelegen, en die lucht is vreselijk.
Kan iemand mij een tip geven hoe ik dat er uit kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Antwoorden (4)

Een schaaltje met gemalen koffie in alle kastjes en laden plaatsen. Koffie absorbeert geuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet een bakje met brandspiritus in het kastje en de geur verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook dat kan +
Je kan er ook een paar sinaasappelschillen inleggen, of hoe smerig het ook mag zijn motteballen, nu heten deze geurballen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het droog buiten is en waait, alles buiten zetten en de wind erlangs laten waaien.