Waar dient dit servies voor?

Hier een paar boerenbont producten, maar heb geen flauw idee waar ze voor zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.3K
Amadea
11 jaar geleden
Zitten er (drie) gaatjes onder in het ding van de onderste foto?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit 1 gaatje in het midden

Het beste antwoord

De onderste foto is een koffie filter, dan een kaarsenstandaard met luciferdoosje standaard, en dan een schaaltje om gewassen ruit op te leggen. Hier hoort nog een opvang schaaltje onder.

Toegevoegd na 1 minuut:
ruit = fruit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op foto 1 zie een kaarskandelaar. Het bordje met de gaatjes lijkt mij onderdeel van een groter geheel. Foto 2 lijkt een kommetje te zijn, maar als ik het goed begrijp, zit er een gaatje onderin. Ook dan lijkt het me incompleet te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het ene schaaltje is voor aardbeien uit te laten lekken hoort nog een bord onder de eerste is voor zo ver ik weet om een filter in te doen om koffie te zetten en het middelste weet ik niet maar lijkt op een kandelaar en het schaaltje voor kaas waar je een vorkje of mesje bij de hand hebt maar ben van het laatste niet zeker