Weet iemand waar en/ of je een rubber voor een lattenbodem los kunt kopen.

In dit geval gaat het om een lattenbodem waarbij de voeteneind en het hoofdeinde met de hand versteld kan worden. En het zijn 2 dunne latjes op elkaar. Dus moet een soort van dubbele rubber hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
5.2K

Het beste antwoord

Het lijkt me dat de fabrikant of leverancier dit moet kunnen leveren. Dus dan moet je op de rubbers of ergens anders op de bodem de naam van de fabrikant of leverancier zoeken, daar de website van zoeken en dan een fotootje van het gezochte onderdeel mailen en vragen wat het kost om dat op te sturen.

Als je er geen naam op kunt vinden een fotootje maken, afdrukken en langs een paar beddenspeciaalzaken gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor U tip. Weet nu dat het een bosflex extra is dus ga daar even verder op zoeken.