Zijn er in Baarn wijken/buurten met veel bomen, waar koopwoningen onder de 300.000 euro te vinden zijn? En zo ja, welke?

Een soortgelijke vraag heb ik eerder gesteld, maar die was niet duidelijk genoeg geformuleerd en deze is daarom verwijderd.
Hopelijk is hij nu beter te beantwoorden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Dan beantwoord ik je vraag toch gewoon opnieuw: de Schilders- en Professorenbuurt.... dat zijn groene wijken met woningen onder de 300.000 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor je reactie.
Ik ga me eens verder in die wijken verdiepen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan!
Eemdal is een jongere wijk dan de 2 die ik noemde, ook redelijk groen en ik denk, dat de huizen daar ook all over onder de 3 ton liggen momenteel.
Succes!